Урок № 3, 4
Тема. Способи зображення Землі. Масштаб.
Завдання.
1. Повторіть § 26, 28.
2. Опрацювати § 27.
3. Відповісти на питання на с. 118 «Перевір свої знання» (усно).
4. Відповідь на питання 6 за бажанням.
Урок № 4, 5
Тема. Практичні заняття.
Завдання
- Практичне заняття. Знаходження на карті та глобусі екватора, полюсів, меридіанів, півкуль. Завдання. В зошиті запишіть тему практичного заняття. Намалюйте в зошиті мал. 94 с. 116. Запишіть у зошит визначення:
Екватор – це …
Полюс – це…
Меридіан – це…
Півкуля – це…
- Практичне заняття. Знаходження на карті та глобусі материків і частин світу; географічних об’єктів. Завдання. Користуючись картою півкуль (можна фізичну карту світу), заповніть таблицю. Запишіть назви материків та частин світу, океанів та назви півкуль, у яких вони розташовані.
Назви материків, океанів |
Назви частин світу |
Назви півкуль |
|
|
|
Завдання. Знайдіть найбільші на материку річку, озеро, гори. Запишіть в таблицю.
Назва материка |
Найбільші об’єкти |
|
|
- Творчі завдання.
Назва цього географічного об’єкта означає «льодова земля» однак льодовики займають лише 1/10 його території. Що це за об’єкт?
Яка гора африканською мовою суахілі позначає «гора бога холоду»?
Назвіть «кольорові моря».
Знайдіть на карті «кольорові річки»?
Назва цієї найдовшої гірської системи земної кулі означає «шнур, ланцюг». Яку назву мають ці гори на карті?
Назва найбільшого півострова Північної Америки означає «землероб», у нас його назва асоціюється з відомою породою собак.
У Північній Америці є «срібна річка» та «срібна країна». Назвіть їх. «Дахом світу» вважають саме це нагір’я. Яке саме?
Це озеро в Африці, що глибиною поступається лише Байкалу, має місцеву назву «зібрання вод». Яка його назва на карті?
Урок № 1
Тема. Рухи Землі. Пори року.
Завдання.
- Опрацювати § 27.
- Доповніть речення (повторення)
Сонячна система – це частина Галактики ____________. Навколо Сонця ___________ різні _________ тіла. Час, протягом якого планети здійснюють оберт навколо __________, називається __________. Чим далі розташована планета від Сонця, тим тривалість року на ній ___________. Планета Земля має форму ________. Землю оперізує уявна лінія __________. Екватор поділяє Землю на _____ півкулі _______________________. Через центр Землі та ____________ проходить уявна лінія ______.
- Відповісти на питання після параграфу усно.
- Заповніть таблицю.
Види руху |
Відрізок часу |
Явища, які відбуваються |
Навколо своєї осі |
|
Зміна дня і ночі |
Навколо Сонця |
|
|
- Намалюйте схематично положення Землі відповідно до Сонця.
22 червня
23 вересня
22 грудня
Урок № 2
Тема. Місяць – супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення.
Завдання.
- Опрацювати параграф 28.
- Намалювати в зошиті схему місячних та сонячних затемнень
- При можливості поспостерігайте за усіма фазами Місяця. Дані додати до календаря погоди.
- Доповніть речення.
Місяць – це природний _____________ Землі. Він має форму _____________. Місяць світить ___________ від ___________ світлом. З усіх небесних __________ його ___________ найкраще. Він обертається навколо _______________, тільки значно _____________ ніж Земля, та навколо _____________. Місяць завжди повернений до Землі ______________________.