Воскресенье, 05.05.2024, 09:51
Приветствую Вас Гость | RSS

Дистанционное обучение
ОШ №142

Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Украинский язык и литература 7-А

Группа  Хоменко Олени Іванівни:

Підручник Н.В. Бондаренко, А. В. Ярмолюк "Українська мова 7 клас"ґ

1. § 15 вивчити, Впр. № 166 виконати усно, № 170 - письмово

2. § 16 вивчити, Впр. №175 виконати усно, №177 письмово

3. § 17 вивчити, Впр. № 183 виконати усно, № 185 письмово

4. § 17 повторити, Впр. № 193 письмово.

5. § 18 вивчити, Впр. № 198 -письмово.

6. § 18 вивчити, Впр № 199 виконати усно, № 200, 201 - письмово

7. § 18  повторити Впр.№ 207 письмово, С. 196 - відповідати на запитання усно.

Группа Піскунової Марини Володимирівни:

Підручник  С. Я. Єрмоленко, В. Т. Сичова «Рідна мова»

1 .§ 22 впр. 177,179

2. § 23 впр. 186,187 

3. С. 106-108 впр.191

1) Скласти і записати 5 речень із фразеологізмами, до складу яких входять дієприслівники. Визначити їх синтаксичну роль

2) Скласти монологічне висловлювання на тему «Рослинний світ рідного краю», використовуючи дієприслівники. Визначити тип і стиль висловлювання, указати на вид і час використаних дієприслівників.

3) Скласти повідомлення в науковому стилі на тему «Правопис дієприслівників», використовуючи для прикладів слова і речення із опрацьованих вправ, а також теоретичний матеріал підручника.

Виконані завдання можна вислати на електронну пошту marina.piskunova.1965@mail.ru

 

Українська література 

1) Олекса Стороженко «Скарб» с. 146-155 

В робочому зошиті Скласти план твору, план до характеристики образу Павлуся, дібрати цитати.

2) Боглан Лепкий «Цвіт щастя», «Мишка» с 156-168

Визначити і записати: Тема, Ідея, Основна думка, Жанр (для кожного твору)

3) Написати твір-роздум на одну з поданих тем (за прочитаними творами):

«Яким я уявляю людське щастя»

«Істинні та фальшиві цінності в житті людини»

«Від чого залежить мій власний вибір»


Мета: вдосконалювати вміння школярів писати твори-роздуми на запропоновану тематику, яка охоплює знання учнів змісту вже вивчених програмових творів художньої літератури.

  • ​ Що ви розумієте під щастям? Від чого воно залежить? Які чинники на нього впливають?
  • Чому кожна людина сприймає щастя по-своєму, по-особливому? Чи необхідно боротися за власне щастя? Яким чином?
  • Чи могли б ви пожертвувати своїм щастям заради інших? Відповідь обґрунтуйте.
  • Які є цінності в житті людини? (Життя, здоров’я, благополуччя, добробут, радість, доброта, чемність, дружба, взаєморозуміння, повага...) Як необхідно ними керуватися?
  • Через що людина помиляється у визначенні життєвих цінностей?
  • Яке значення мають твори художньої літератури, матеріали про життя письменника під час визначення власного вибору людини?
  • Чи часто трапляється так, що людина помиляється у визначенні власного вибору?

Сила та розум — щастя. (Народне прислів’я)

Життя таке коротке! Поспішайте робити добро! (О. Довженко)

 

Рекомендації: 

Таблиця «Вимоги щодо мовлення під час написання творчої роботи»

Про роздум як тип мовлення.

У творі-роздумі теза, як правило, міститься на початку висловлювання. Але іноді перед нею ще буває невеликий вступ. Тому треба бути уважним, формуючи основну думку. В роздумі мовиться про причини ознак і подій.

 

Поради щодо написання твору-роздуму.

абзаци.

​ Перевірте написане, виправте помилки.​ Зрозумійте, осмисліть тему майбутнього твору-роздуму.

​ На підставі заголовку до твору визначте його проблему. Це й буде зміст роботи.

​ Сформулюйте тезу, яка б відображала основну думку твору.

​ Проілюструйте тезу необхідними прикладами або доказами.

​ З’ясуйте послідовність наведення аргументів (доказів).

​ Уживайте вставні слова і словосполучення: на мою думку, до речі, на жаль, по-моєму, отже, наприклад, таким чином; речення: «Я вважаю», «Мені здається», які виступають засобами зв’язку між частинами роздуму.

​ Висновки, аргументи (докази) намагайтеся виділяти в окремі 

 

Додатковий коментар.

Основна частина твору — це безпосереднє розкриття теми. Не слід забувати, що назва твору лейтмотивом проходить через увесь текст, логіка мислення учня повинна розвиватися від конкретної деталі до узагальнення або навпаки — від загального до конкретного.

Вступ і висновки можуть бути меншими за обсягом, але не можна скорочувати основну частину, бо тоді розкриття теми твору не буде достатнім.

 

 

Зразок творчої роботи на тему «Яким я уявляю людське щастя».

Добро — це щастя всіх людей.

Д. Лихачов

Що таке щастя? Радість, дружба, гроші, любов, добро... Кожна людина задумується над цим питанням і намагається знайти відповідь на нього. Багатьох письменників також турбувало воно. На прикладі героїв своїх творів вони намагалися дослідити їх прагнення бути щасливими, задоволеними життям.

Павлуся, героя твору О. Стороженко «Скарб», парубки називали щасливим, хоча протягом свого життя він тільки їв та спав і нічого не робив. Таким, як Павлусь, «Бог усе дає, а вони нудяться світом, не знають, що у них є і чого їм треба».

Герой твору Б. Лепкого «Цвіт щастя» шукає квітку, яка зробила б щасливою мати і його самого. І хоча хлопець виріс і дізнався про відсутність такої квітки, все одно продовжує її пошуки. Він вірить, що щастя є на світі.

Скупа людина теж щаслива, бо у неї багато грошей, але ніякої користі з них не має. Господарі з твору Б. Лепкого «Мишка» відчувають себе щасливими, коли наживаються на горі інших. Їм байдужа доля жебрачки та багатьох таких, як вона.

О. Стороженко в оповіданні «Скарб» зазначає, що «...той тільки щасливий, хто другому не завидує, а дякує Бога за те, що він йому послав».

На мою думку, людина повинна робити добрі справи, приносити радість іншим, цінувати дружбу, любити свій народ і рідний край. Це і є щастя. Воно є в мені, у моєму ставленні до рідних, до своєї держави, світу.

Тому давайте творити добро, допомагати один одному, цінувати кожну хвилину цього прекрасного людського щастя!

 

 

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей

Copyright ОШ №142 © 2024
Бесплатный хостинг uCoz